Spørsmål og svar

I hvilke lokaler finner konferansen sted?

Plenumsforedrag finner sted i Universitetets Aula.

Seminarene finner sted i Aulaen, Gamle Festsal, Professorboligen og Auditorium 6.

Oversikt over alle auditoriene finner du her

Er det noe sosialt program i forbindelse med konferansen

Ja, det er et foredrag om Munch i Aluaen etter det faglige programmet på torsdag 20. oktober.

Alle deltakere er invitert til mottakelse i Rådhuset kl 17.30 torsdag 20. oktober. Det er kun plass til 350 deltakere og man må melde seg på via dette nettskjemaet

Hvor serveres det lunsj?

Lunsj blir servert på 2 restauranter i nærheten av konferanselokalene.

Restaurantene er Grand Cafe og Paleet. Du vil bli tildelt lunsjbonger som indikerer hvilken restaurant du skal på de ulike dagene.

Husk å oppgi evt allergier ved påmelding.

Hvor serveres det kaffe og te?

Kaffe/te og pausemat serveres i Biblioteket (Domus Bibliotheca).

Klikk her for kart.

Kan jeg ta med mat og drikke i auditoriene?

Det er ikke tillat å ta med mat eller drikke i Aulaen eller Gamle festsal.

Det er tilltatt med mat og drikke i Professorboligen.

Hvor er det toaletter?

Det er toaletter og HC-toaletter tilknyttet alle auditoriene. En oversikt kommer snarlig.

Er det tilgang til auditoriene med rullestol?

Ja, oversikt over tilgang med rullestol kommer snarlig.

Hva koster konferansen?

Deltakeravgift for begge konferansedager er kr 3500. Dette inkluderer lunsj begge dager og øvrig servering i pauser med kaffe og te. Det er mulig å betale med EHF faktura eller Kredittkort/Vipps.

Klikk her for å melde deg på.